Pages

Saturday 3 October 2015

Ekat Überkynnet

Viikko sitten lauantaina oli tosiaan niin hyva tilanne, etta postimiehen herattamana olin pystyasennossa ennen miesta tai vauvaa, ja mulla oli edessani iso kasa uusia lakkoja, leimauslaattoja ja UBERMATTO. Sitahan oli aivan pakko paasta kokeilemaan HETI! Ilman mitaan sen syvallisempaa syyta lakkasin kynsille ensin Too Fancy Lacquerin Orchidia, joka on natti vaaleanvioletti holo, ja Glam Polishin WHAM!ia, hopeista holiglitterpommia, ja sitten aloin vakertaa leimadecaleita Ubermaton avustuksella. Leimauslakaksi valikoitui 2Truen violetti metallilakka Artemis, ja uusia laattoja paatin lahtea testailemaan ihan numerojarjestyksessa, joten Uberlaatasta 1-01 valitsin ihan "mun nakoisen" kiharaisen viivakuvion, ja ei kun hommiin. Luonnollisesti olin niin tohkeissani, etta unohdin ottaa valivaiheesta yhtaan kuvaa, joten mennaan sitten suoraan lopputulokseen.


Olen tehnyt leimadecaleita tasan kerran aikaisemmin, joten idea oli tuttu, ensin paallyslakkaa matolle, ja kun se oli kuivunut, niin leimat paalle, ja sitten lakkalipareet kynsille. Muuten meni ihan hyvin, mutta naihin jai ihan jarjettomasti ilmakuplia!

Etusormiin ja pikkurilleihin laitoin pienet helmenpuolikkaat, ja koska olin tehnyt decaleita pari ylimaaraista varmuuden vuoksi, niin paadyin leikkaamaan niista kolmion muotoiset lipareet ja lanttasin ne peukaloihin. Vasen peukku onnistui oikein hyvin, oikea vastaavasti ei. Noiden decalien kanssa kun on se ongelma, etta kun ne laitetaan maran lakan paalle, niin ne sitten jaa just siihen mihin sattuu osumaan, ja mulla ei nyt toiminut kohdistus, ei sitten ollenkaan. En kuitenkaan jaksanut vaivautua lakkaamaan koko kyntta uudelleen, joten se sai jaada killilleen. Tassa kannykuvassa nakyy se parempi peukku, vaikka tassa sekin nayttaa killilta. Ei se oikeesti ollut, uskokaa pois!


Ilmakuplista ja killiin menneesta peukalonkynnesta huolimatta tykkasin naista kynsista, varmaan vain koska pitkasta aikaa jaksoin nahda vahan enemman vaivaa niiden tekemiseen. Ja sutiessani pikakuivattajaa viimeiseen kynteen, alkoi makkarista kuulua teletapin kutsuhuuto, joten ajoituskin osui ihan taydellisesti kohdalleen.

Mitas tykkaatte? Ja joko teilta loytyy Ubermattoja?

2 comments: